Reklamy elastyczne AdWords – zalety

25. lipca 2017 Adwords 0
Reklamy elastyczne AdWords – zalety
Ustawianie kampanii AdWords, obok pozycjonowania stron internetowych, to podstawowa usługa świadczona przez agencje SEO. Reklamy Google AdWords są bardzo popularnym rozwiązaniem, pozwalającym na szybkie dotarcie na szczyt wyników wyszukiwania, bo ponad wyniki organiczne. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest oczywiście jednoczesne stosowanie reklam AdWords i prowadzenie działań SEO. Obie „działki” były już niejednokrotnie opisywane na blogu ...

Kampanie AdWords – dlaczego nie przynoszą efektów?

21. lipca 2017 Adwords 0
Kampanie AdWords – dlaczego nie przynoszą efektów?
O kampaniach AdWords można mówić wiele, ponieważ nie ma jednego, prostego sposobu na sukces reklam tekstowych w kraju i za granicą, w sieci wyszukiwania i poza nią, przy małym i znacznym budżecie. Kampanie AdWords mają różne oblicza i powinny być „skrojone na miarę” – oczekiwania zawsze dostosowujemy do własnych możliwości. Ustawione kampanie AdWords i brak ...

Dobór słów kluczowych – narzędzia

Dobór słów kluczowych – narzędzia
O tym, jak ważny jest właściwy dobór słów kluczowych, nie trzeba nikogo przekonywać. Od niego w ogromnej mierze zależy sukces kampanii SEO, ale i płatnych reklam Google AdWords. Słowa kluczowe powinny znajdować się w wielu miejscach na stronie, choć z ich nagromadzeniem nie należy przesadzać. Ilość słów kluczowych to tylko jeden element spośród wielu decydujących ...

Program Google Partners – co to takiego?

Program Google Partners – co to takiego?
Agencje SEM i SEO dbają o to, by ich pracownicy mogli pochwalić się certyfikatami Google. Dostęp do bezpłatnych egzaminów mają osoby zatrudnione w agencjach uczestniczących w programie Google Partners. Kim są Partnerzy Google? Program Google jest skierowany do agencji reklamowych, specjalistów od e-marketingu i innych osób z branży internetowej, zarządzających kontami AdWords. Google chce wspierać ...

Reklama Google AdWords

10. lipca 2016 Adwords 0
Reklama Google AdWords
Reklama Google AdWords – płacisz tylko za wyniki Zasadniczo koszty reklamy internetowej w porównaniu z innymi mediami są niewysokie, a efekty, jakie można dzięki niej uzyskać, są naprawdę korzystne. Jedną z niedrogich propozycji w tym zakresie jest reklama Google AdWords. Co warto o niej wiedzieć w kontekście kosztów? Kampanie Google AdWords rozliczane są w systemie ...