Wtyczka Yoast SEO – obowiązkowy dodatek każdego WordPressa?

06. listopada 2017 SEO 0
Wtyczka Yoast SEO – obowiązkowy dodatek każdego WordPressa?
WordPress poprawnie działa bez wtyczki Yoast SEO, jednak jej instalacja znacząco poprawia wydajność strony www. O instalacji wtyczki powinny pomyśleć przede wszystkim te osoby, którym zależy na profesjonalnym prowadzeniu bloga oraz ci, którzy chcieliby, aby ich strona zajęła wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Oczywiście to ostatnie nie wydarzy się tylko dlatego, że WordPress zostanie we ...

Jak powinien wyglądać poprawny wpis blogowy?

26. października 2017 Marketing 0
Jak powinien wyglądać poprawny wpis blogowy?
Mogłoby się wydawać, że napisanie tekstu przeznaczonego do publikacji w sieci można powierzyć każdemu, kto zna podstawowe zasady polskiej pisowni i ma coś do powiedzenia na dany temat. Wielu uważa, że Internet przyjmie treść każdego rodzaju i wcale nie trzeba być wybitnym specjalistą, by w sieci zaistnieć. To nie do końca prawda. Internet zalewa fala ...

Rozszerzenie promocji, czyli co nowego w Google AdWords?

19. października 2017 Adwords 0
Rozszerzenie promocji, czyli co nowego w Google AdWords?
Nowa funkcjonalność systemu reklamowego Google AdWords od jakiegoś czasu wykorzystywana jest przez reklamodawców zagranicznych. Od niedawna rozszerzenie promocji działa także na polskich kontach AdWords. Nowa funkcja ma wesprzeć pracę marketingowców i przyciągnąć użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą. Obecnie mogą oni od razu zobaczyć wysokość zniżki dotyczącej konkretnego produktu. Gdzie pojawia się rozszerzenie promocji AdWords? Rozszerzenie promocji ...

Od czego zależą ceny w sklepach internetowych?

12. października 2017 Marketing 0
Od czego zależą ceny w sklepach internetowych?
Nie ulega wątpliwości, że ceny produktów są jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie sklepu internetowego. Nie powinny być zbyt wysokie, ponieważ odstraszą kupujących. Z kolei zbyt niskie mogą spowodować, że działalność przestanie być opłacalna, a klient zacznie się zastanawiać czy tak niska cena nie idzie w parze z kiepską jakością. Ceny w sklepach internetowych ...

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?
Analityka internetowa pozwala na wyciągnięcie wniosków odnośnie potrzeb klientów, zmieniającego się rynku, a także skuteczności konkretnej strony internetowej. Na temat skuteczności wiele mówi współczynnik odrzuceń. Powinien być jak najniższy ale niestety nie zawsze jest. Może się okazać, że wielu użytkowników opuszcza stronę zaraz po wejściu na nią, bez podjęcia jakichkolwiek działań. Taka sytuacja powinna zaniepokoić ...