Agencja interaktywna a agencja reklamowa – podobieństwa i różnice

08. stycznia 2018 Marketing 0
Agencja interaktywna a agencja reklamowa – podobieństwa i różnice
Prawdopodobnie każdy, komu zadamy pytanie, czym jest agencja reklamowa, udzieli poprawnej odpowiedzi, nawet jeśli będzie mocno okrojona. Natomiast pytanie o agencję interaktywną może przysporzyć sporych problemów. Szerzenie świadomości marki i promowanie produktów Hasła „agencja marketingowa”, „agencja reklamowa” czy „agencja interaktywna” bywają traktowane jako synonimy, ale takie ich użycie jest błędne. Oczywiście agencja reklamowa i interaktywna ...

Sklepy internetowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem

21. grudnia 2017 Marketing 0
Sklepy internetowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem
Zakupy w sklepach internetowych mają wiele zalet, dlatego też coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z oferty e-sklepów. Sklepy internetowe to oszczędność czasu i wygoda. Właściciele stacjonarnych punktów handlowych coraz częściej dostrzegają korzyści, jakie może przynieść im dodatkowa działalność w sieci i decydują się na otwarcie e-sklepu. Powinni jednak pamiętać o tym, by jego ...

Formatowanie wpisów blogowych – o czym warto pamiętać?

30. listopada 2017 Marketing, SEO 0
Formatowanie wpisów blogowych – o czym warto pamiętać?
Wpis blogowy powinien dostarczać przydatnej, albo przynajmniej ciekawej i/lub zabawnej treści, ale powinien też dobrze wyglądać. Mało prawdopodobne, by przeciętny użytkownik bloga zdecydował się na lekturę, jeśli jego oczom ukaże się zwarta kolumna tekstu, bez akapitów, nagłówków czy jakichkolwiek wyróżników. Okazuje się zatem, że formatowanie wpisów blogowych jest bardzo ważnym etapem pracy nad tekstem i ...

Social media a pozycjonowanie stron internetowych

21. listopada 2017 SEO, Social Media 0
Social media a pozycjonowanie stron internetowych
Budowa i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie kampanii AdWords, tworzenie contentu wysokiej jakości i prowadzenie kont firmowych w mediach społecznościowych to zadania, które na zlecenie klientów wykonują agencje SEO i SEM. Zadania te realizują wykwalifikowani w danej dziedzinie specjaliści i na ogół każdy z nich skupia się na swojej działce, choć bardzo często jest tak, że ...

Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?

Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?
Jeżeli witryna zostanie uznana przez użytkowników za wartościową, najpewniej za taką zostanie też uznana przez roboty wyszukiwarki Google. Zatem użytkownik jest pierwszą „instancją”, do której wymagań dopasowujemy naszą witrynę. Najważniejsza jest treść – unikalna, przydatna, wysokiej jakości i w ciekawy sposób zaprezentowana. Ale równie ważny jest wygląd strony internetowej oraz elementy, które wartość witryny internetowej ...