Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?

05. września 2017 Marketing 0
Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?
O domenach kupowanych z myślą o prowadzeniu działań SEO był już artykuł na blogu (klik). Wskazywał m.in. gdzie szukać domen do przechwycenia oraz jak je sprawdzić. Dzisiejszy artykuł będzie o domenach w ogóle, nie tylko tych pod SEO. Domena z drugiej ręki to obecnie popularne rozwiązanie, ponieważ często okazuje się, że niemożliwa jest rejestracja strony ...

Strona z błędami a proces pozycjonowania

28. sierpnia 2017 SEO 0
Strona z błędami a proces pozycjonowania
Pozycjonowanie strony internetowej wymaga prowadzenia zintegrowanych działań nie tylko w obrębie witryny, ale i w innych miejscach sieci. Dziś jednak skupimy się na samej stronie internetowej i elementach, które mogą utrudniać skuteczne pozycjonowanie. Audyt i optymalizacja powinny wykluczyć błędy, ale nie zawsze tak się dzieje, szczególnie, gdy obie czynności nie są przeprowadzane z należytą starannością. ...

Firmowy profil na Facebooku i jego bezpieczeństwo

17. sierpnia 2017 Social Media 0
Firmowy profil na Facebooku i jego bezpieczeństwo
Mimo że nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, nie jesteśmy anonimowi w sieci. Ale czy nasze dane są bezpieczne? Dane osobowe, których używamy do rejestracji na forach, w mediach społecznościowych czy na stronach banków powinny być bezpieczne. Dbają o to właściciele wspomnianych serwisów, ale powinniśmy zadbać także i my. Loginy i hasła muszą być ...

Sklep internetowy a zaufanie klienta

10. sierpnia 2017 Marketing 0
Sklep internetowy a zaufanie klienta
Nie od dziś wiadomo, że zakupów chętnie dokonujemy w miejscach, które znamy i w których czujemy się komfortowo. Dotyczy to nie tylko sklepów prowadzonych w formie stacjonarnej, ale także sklepów internetowych. Oczywiście najważniejszymi czynnikami, skłaniającymi do zakupów są zawsze jakość towarów i ich cena, ale to nie wszystko. Zaufanie klienta zdobywa się w inny sposób. ...