Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?
Analityka internetowa pozwala na wyciągnięcie wniosków odnośnie potrzeb klientów, zmieniającego się rynku, a także skuteczności konkretnej strony internetowej. Na temat skuteczności wiele mówi współczynnik odrzuceń. Powinien być jak najniższy ale niestety nie zawsze jest. Może się okazać, że wielu użytkowników opuszcza stronę zaraz po wejściu na nią, bez podjęcia jakichkolwiek działań. Taka sytuacja powinna zaniepokoić ...

Przemyślana budowa strony internetowej

Przemyślana budowa strony internetowej
Rozpoczynając budowę strony internetowej zwykle mamy na nią jakiś własny pomysł. Są co prawda i takie firmy, które całkowicie zdają się na gust i kreatywność tych, którzy te strony faktycznie będą budować, czyli np. pracownicy agencji SEO. Rzeczywiście, ich propozycje są często bardzo trafne, ale to nie jest tak, że przyszły właściciel strony internetowej nie ...

Dobra strona zapleczowa – jak ją prowadzić?

18. września 2017 SEO 0
Dobra strona zapleczowa – jak ją prowadzić?
Jeżeli zależy nam na sukcesie internetowego biznesu, z całą pewnością musimy zainwestować w pozycjonowanie (sprawdź ile to kosztuje). Metod, jakimi kierują się specjaliści SEO w procesie pozycjonowania witryn jest wiele. Najważniejszym punktem pozostaje jednak budowa i prowadzenie strony bądź kliku stron zapleczowych. Dobra strona zapleczowa nie może być zlepkiem wielu przypadkowych treści, w których „siłą” ...

Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?

05. września 2017 Marketing 0
Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?
O domenach kupowanych z myślą o prowadzeniu działań SEO był już artykuł na blogu (klik). Wskazywał m.in. gdzie szukać domen do przechwycenia oraz jak je sprawdzić. Dzisiejszy artykuł będzie o domenach w ogóle, nie tylko tych pod SEO. Domena z drugiej ręki to obecnie popularne rozwiązanie, ponieważ często okazuje się, że niemożliwa jest rejestracja strony ...