Jak powinien wyglądać poprawny wpis blogowy?

26. października 2017 Marketing 0
Jak powinien wyglądać poprawny wpis blogowy?
Mogłoby się wydawać, że napisanie tekstu przeznaczonego do publikacji w sieci można powierzyć każdemu, kto zna podstawowe zasady polskiej pisowni i ma coś do powiedzenia na dany temat. Wielu uważa, że Internet przyjmie treść każdego rodzaju i wcale nie trzeba być wybitnym specjalistą, by w sieci zaistnieć. To nie do końca prawda. Internet zalewa fala ...

Od czego zależą ceny w sklepach internetowych?

12. października 2017 Marketing 0
Od czego zależą ceny w sklepach internetowych?
Nie ulega wątpliwości, że ceny produktów są jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie sklepu internetowego. Nie powinny być zbyt wysokie, ponieważ odstraszą kupujących. Z kolei zbyt niskie mogą spowodować, że działalność przestanie być opłacalna, a klient zacznie się zastanawiać czy tak niska cena nie idzie w parze z kiepską jakością. Ceny w sklepach internetowych ...

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?
Analityka internetowa pozwala na wyciągnięcie wniosków odnośnie potrzeb klientów, zmieniającego się rynku, a także skuteczności konkretnej strony internetowej. Na temat skuteczności wiele mówi współczynnik odrzuceń. Powinien być jak najniższy ale niestety nie zawsze jest. Może się okazać, że wielu użytkowników opuszcza stronę zaraz po wejściu na nią, bez podjęcia jakichkolwiek działań. Taka sytuacja powinna zaniepokoić ...

Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?

05. września 2017 Marketing 0
Domena z drugiej ręki – jak znaleźć właściwą?
O domenach kupowanych z myślą o prowadzeniu działań SEO był już artykuł na blogu (klik). Wskazywał m.in. gdzie szukać domen do przechwycenia oraz jak je sprawdzić. Dzisiejszy artykuł będzie o domenach w ogóle, nie tylko tych pod SEO. Domena z drugiej ręki to obecnie popularne rozwiązanie, ponieważ często okazuje się, że niemożliwa jest rejestracja strony ...

Sklep internetowy a zaufanie klienta

10. sierpnia 2017 Marketing 0
Sklep internetowy a zaufanie klienta
Nie od dziś wiadomo, że zakupów chętnie dokonujemy w miejscach, które znamy i w których czujemy się komfortowo. Dotyczy to nie tylko sklepów prowadzonych w formie stacjonarnej, ale także sklepów internetowych. Oczywiście najważniejszymi czynnikami, skłaniającymi do zakupów są zawsze jakość towarów i ich cena, ale to nie wszystko. Zaufanie klienta zdobywa się w inny sposób. ...