Sklep internetowy a użytkownik mobilny

16. czerwca 2017 Marketing 0
Sklep internetowy a użytkownik mobilny
Sklep internetowy a użytkownik mobilny – jakże często temat poruszany na blogach i forach branżowych. Jeszcze niedawno częstą praktyką użytkowników mobilnych było przeglądanie na smartfonach i tabletach oferty sklepów internetowych oraz finalizowanie transakcji na urządzeniach tradycyjnych, czyli komputerach i laptopach. Co się zmieniło? Wzrosła liczba użytkowników, którzy dokonują zakupów bezpośrednio przy użyciu urządzeń mobilnych. Sklep ...

Fotografia produktowa – zdjęcia w sklepie internetowym

14. czerwca 2017 Marketing 0
Fotografia produktowa – zdjęcia w sklepie internetowym
Sklepy internetowe rządzą się swoimi prawami. Konkurencja wśród nich, niezależnie od branży, jest coraz większa, dlatego nie brakuje pomysłów na to, jak przyciągnąć nowych klientów. Nie od dziś wiadomo, że znaczenie mają nie tylko ceny, jakość obsługi czy produkty i ich opisy, ale także dobre zdjęcia. Czym charakteryzuje się dobre zdjęcie w sklepie internetowym i ...

SEO produktu? Tak, to możliwe!

09. czerwca 2017 Marketing, SEO 0
SEO produktu? Tak, to możliwe!
Optymalizacja strony internetowej powinna objąć wszystkie jej elementy. Ważna jest zarówno treść główna, jak i opisy produktów i nagłówki. Ważne są także inne, mniejsze składowe strony www, takie jak menu, formularze kontaktowe czy zdjęcia i innego typu obrazki. Optymalizacja strony czy sklepu internetowego jest punktem wyjścia do skutecznego pozycjonowania serwisu. W przypadku sklepów internetowych konieczna ...

Dlaczego klient nie decyduje się na zakup? Branża e-commerce

07. czerwca 2017 Marketing 0
Dlaczego klient nie decyduje się na zakup? Branża e-commerce
Zakupy w sklepach internetowych stały się normą. Ogromna liczba użytkowników sieci decyduje się na zakup sprzętów, odzieży, a nawet artykułów spożywczych za pośrednictwem Internetu. Branża e-commerce rozwija się prężnie, by ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych i sprawne realizowanie transakcji. Mimo to, wielu klientów, potencjalnie zainteresowanych ofertą sklepu, rezygnuje z zakupów. Dlaczego? Branża e-commerce – problemy ...

Eksponowanie cen w sklepie internetowym – jak zrobić to najlepiej?

02. czerwca 2017 Marketing 0
Eksponowanie cen w sklepie internetowym – jak zrobić to najlepiej?
Klienci chętniej wracają do sklepów, w których wszelkie zasady są jasne. Chodzi zarówno o zasady dotyczące dokonywania zakupów i płatności, wysyłek, jak i zwrotów i reklamacji. Idealnie, gdy również ceny są jasne. Ukrywanie kosztów skutecznie odstrasza użytkowników początkowo zainteresowanych ofertą. Jeśli klient dodaje produkt do koszyka, to zna jego wartość. Wykazywanie dodatkowych kosztów tuż przed ...