Budowa sklepów internetowych – jakich błędów się wystrzegać?

Budowa sklepów internetowych – jakich błędów się wystrzegać?
Sklep internetowy był niegdyś dodatkiem do działalności prowadzonej w formie stacjonarnej. Na przestrzeni lat sytuacja uległa zmianie. Dziś budowa sklepów internetowych jest niejako koniecznością, jeśli biznes ma się rozwijać poza środowiskiem lokalnym. Ponadto istnieją też takie e-sklepy, które nie mają stacjonarnych odpowiedników – przedsiębiorcy skupiają się wyłącznie na sprzedaży wysyłkowej. Sklepy internetowe a zakaz handlu ...

Aplikacje mobilne dla e-commerce – dlaczego warto?

Aplikacje mobilne dla e-commerce – dlaczego warto?
Osoby aktywne w branży marketingu internetowego doskonale wiedzą, że jednym z czynników mających wpływ na sukces sklepu internetowego jest istnienie jego wersji mobilnej. Użytkowników mobilnych z roku na rok przybywa. Nie tylko takich, którzy używają smartfonów i tabletów do przeglądania stron, ale także tych, którzy za ich pośrednictwem dokonują zakupów. Aplikacje mobilne dla e-commerce są ...

Funkcjonalna i przejrzysta strona produktu w e-sklepie

Funkcjonalna i przejrzysta strona produktu w e-sklepie
Sklepów internetowych stale przybywa, zatem konkurencja w sieci, w niemal każdej branży, rośnie w zastraszającym tempie. Coraz trudniej przyciągnąć i zatrzymać klienta, jednak wielu sklepom się to udaje. O sukcesie e-sklepu decyduje wiele czynników i nie sposób zebrać ich wszystkich w krótkim blogowym wpisie. Właściwie każdy czynnik może stać się osobnym tematem na dobry artykuł. ...

Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?

Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?
Jeżeli witryna zostanie uznana przez użytkowników za wartościową, najpewniej za taką zostanie też uznana przez roboty wyszukiwarki Google. Zatem użytkownik jest pierwszą „instancją”, do której wymagań dopasowujemy naszą witrynę. Najważniejsza jest treść – unikalna, przydatna, wysokiej jakości i w ciekawy sposób zaprezentowana. Ale równie ważny jest wygląd strony internetowej oraz elementy, które wartość witryny internetowej ...

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?
Analityka internetowa pozwala na wyciągnięcie wniosków odnośnie potrzeb klientów, zmieniającego się rynku, a także skuteczności konkretnej strony internetowej. Na temat skuteczności wiele mówi współczynnik odrzuceń. Powinien być jak najniższy ale niestety nie zawsze jest. Może się okazać, że wielu użytkowników opuszcza stronę zaraz po wejściu na nią, bez podjęcia jakichkolwiek działań. Taka sytuacja powinna zaniepokoić ...