Okienka pop up na urządzeniu mobilnym

Okienka pop up na urządzeniu mobilnym
Okienka pop up są jednym z najbardziej irytujących typów reklam, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Ekran małego urządzenia niejednokrotnie uniemożliwia sprawne przesunięcie czy zamknięcie reklamy, doprowadzając do tego, że użytkownik denerwuje się i rezygnuje z przeglądania strony. A przecież właścicielom stron powinno zależeć na zatrzymaniu użytkownika, na wywołaniu konwersji. Jak zatem znaleźć złoty środek – zarówno ...

Pozycjonowanie strony mobilnej – wskazówki

Pozycjonowanie strony mobilnej – wskazówki
Liczba użytkowników mobilnych nieustannie rośnie. Smartfony i tablety służą już nie tylko do przeglądania stron, ale za ich pośrednictwem korzystamy z kanałów społecznościowych i dokonujemy rezerwacji oraz zakupów. Google zapowiada mobile-first index, a to dodatkowy powód, by już teraz zająć się optymalizacją i na poważnie rozpocząć pozycjonowanie strony mobilnej. Co wpływa na pozycjonowanie strony mobilnej? ...

Live chat – czy to dobre rozwiązanie na firmowej stronie?

Live chat – czy to dobre rozwiązanie na firmowej stronie?
Z jednej strony właściciele stron internetowych troszczą się o to, by ich witryny prezentowały najwyższą jakość w postaci wielu nowatorskich rozwiązań, z drugiej we wszystkim należy zachować umiar. Niektóre funkcje i możliwości, jakie daje posiadanie strony firmowej, nie są w pełni wykorzystywane. Czasem ze strachu, że dane rozwiązanie nie spodoba się użytkownikom, a niekiedy dlatego, ...

Czym jest landing page i jak poprawić jego skuteczność?

Czym jest landing page i jak poprawić jego skuteczność?
Landing page to specyficzna strona internetowa, której głównym celem jest konwersja. Na stronach tego typu zamieszcza się wiele elementów skłaniających użytkownika do działania. Niestety, mimo usilnych starań jej twórców, strona ta nie zawsze dobrze spełnia swoją rolę. Landing page – definicja Landing page nie jest zwykłą stroną internetową przedsiębiorstwa. Nie została stworzona wyłącznie w celach ...

Budowa stron internetowych – jakich błędów unikać?

Budowa stron internetowych – jakich błędów unikać?
Wzmożone działania marketingowe w sieci można podjąć właściwie dopiero wtedy, gdy powstanie strona internetowa danego przedsiębiorstwa. Dzięki stronie www klient może skontaktować się z firmą, czy to wysyłając wiadomość e-mail na podany w serwisie adres, czy też wypełniając formularz kontaktowy. Przy firmowej stronie można prowadzić bloga, otworzyć sklep internetowy, jednocześnie podejmując działania w social mediach. ...