Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?

Jak podnieść wartość witryny internetowej w oczach użytkownika?
Jeżeli witryna zostanie uznana przez użytkowników za wartościową, najpewniej za taką zostanie też uznana przez roboty wyszukiwarki Google. Zatem użytkownik jest pierwszą „instancją”, do której wymagań dopasowujemy naszą witrynę. Najważniejsza jest treść – unikalna, przydatna, wysokiej jakości i w ciekawy sposób zaprezentowana. Ale równie ważny jest wygląd strony internetowej oraz elementy, które wartość witryny internetowej ...

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?

Współczynnik odrzuceń – jak sprawić, by był niższy?
Analityka internetowa pozwala na wyciągnięcie wniosków odnośnie potrzeb klientów, zmieniającego się rynku, a także skuteczności konkretnej strony internetowej. Na temat skuteczności wiele mówi współczynnik odrzuceń. Powinien być jak najniższy ale niestety nie zawsze jest. Może się okazać, że wielu użytkowników opuszcza stronę zaraz po wejściu na nią, bez podjęcia jakichkolwiek działań. Taka sytuacja powinna zaniepokoić ...

Przemyślana budowa strony internetowej

Przemyślana budowa strony internetowej
Rozpoczynając budowę strony internetowej zwykle mamy na nią jakiś własny pomysł. Są co prawda i takie firmy, które całkowicie zdają się na gust i kreatywność tych, którzy te strony faktycznie będą budować, czyli np. pracownicy agencji SEO. Rzeczywiście, ich propozycje są często bardzo trafne, ale to nie jest tak, że przyszły właściciel strony internetowej nie ...

Okienka pop up na urządzeniu mobilnym

Okienka pop up na urządzeniu mobilnym
Okienka pop up są jednym z najbardziej irytujących typów reklam, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Ekran małego urządzenia niejednokrotnie uniemożliwia sprawne przesunięcie czy zamknięcie reklamy, doprowadzając do tego, że użytkownik denerwuje się i rezygnuje z przeglądania strony. A przecież właścicielom stron powinno zależeć na zatrzymaniu użytkownika, na wywołaniu konwersji. Jak zatem znaleźć złoty środek – zarówno ...

Pozycjonowanie strony mobilnej – wskazówki

Pozycjonowanie strony mobilnej – wskazówki
Liczba użytkowników mobilnych nieustannie rośnie. Smartfony i tablety służą już nie tylko do przeglądania stron, ale za ich pośrednictwem korzystamy z kanałów społecznościowych i dokonujemy rezerwacji oraz zakupów. Google zapowiada mobile-first index, a to dodatkowy powód, by już teraz zająć się optymalizacją i na poważnie rozpocząć pozycjonowanie strony mobilnej. Co wpływa na pozycjonowanie strony mobilnej? ...