Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i dlaczego nie warto jej stosować?

04. maja 2017 SEO 0
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i dlaczego nie warto jej stosować?
Kanibalizacja słów kluczowych może utrudniać stronie internetowej dotarcie na wyższe pozycje w rankingu wyszukiwarek. Zjawisko to, choć niestety częste, nie kojarzy się pozytywnie ani pracownikom branży marketingu internetowego, ani zwykłym laikom (zapewne poprzez pejoratywny wydźwięk słowa „kanibalizm”). Co określa się mianem kanibalizacji słów kluczowych? Najprościej mówiąc, kanibalizacja słów kluczowych to sytuacja, w której kilka podstron ...

Influencer marketing – czym jest i dlaczego warto w niego zainwestować?

28. kwietnia 2017 Marketing, SEO 0
Influencer marketing – czym jest i dlaczego warto w niego zainwestować?
Nie od dziś wiadomo, że na decyzję zakupową wpływa wiele czynników, a jednym z najważniejszych są opinie innych osób, w szczególności zaś osób znanych i lubianych. W kontekście marketingu internetowego mówi się o wielu kwestiach, w tym także o SEO, pozycjonowaniu i reklamach w social mediach. Obok tego funkcjonuje influencer marketing. Influencer marketing – definicja ...

Jak przebiega proces pozycjonowania stron wielojęzycznych?

19. kwietnia 2017 SEO 0
Jak przebiega proces pozycjonowania stron wielojęzycznych?
Artykuł na temat pozycjonowania stron internetowych i wynikających z niego korzyściach biznesowych pojawił się na blogu stosunkowo niedawno. Nie poruszono w nim ważnego tematu, jakim jest proces pozycjonowania stron wielojęzycznych, a coraz więcej takich powstaje. Wynika to zapewne z kilku czynników, spośród których najważniejszymi są otwarcie granic, coraz lepsza znajomość języków obcych oraz intensywny rozwój ...

Jakość treści na stronie – jak Google ocenia wartość tekstów?

14. kwietnia 2017 SEO 0
Jakość treści na stronie – jak Google ocenia wartość tekstów?
Wzrost znaczenia content marketingu powoduje, że jakość treści zamieszczanych na stronach internetowych stale rośnie. Właściciele internetowych serwisów powinni wychodzić na przeciw potrzebom użytkowników i oferować im wartościowe, przydatne teksty, które nie są pobieżną analizą tematu, ale czegoś nowego uczą. Niestety, z drugiej strony obserwujemy nagminne kopiowanie artykułów lub ich fragmentów i powielanie utartych schematów. Google ...

Domena pod SEO – jak znaleźć odpowiednią?

04. kwietnia 2017 SEO 0
Domena pod SEO – jak znaleźć odpowiednią?
Agencje SEO najczęściej kupują kolejne domeny z myślą o prowadzeniu na nich działań, służących promocji witryny docelowej – podniesieniu jej pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych. Dobrze, gdyby domena pod SEO miała już swoją wartość i historię, dlatego wybór odpowiedniej wcale nie jest łatwy. Domena pod SEO – na co zwrócić uwagę przed zakupem? Jest kilka ...