Pozycjonowanie stron – na ile słów/fraz kluczowych?

21. marca 2017 SEO 0
Pozycjonowanie stron – na ile słów/fraz kluczowych?
Można wyróżnić dwa typy klientów zlecających pozycjonowanie stron agencjom interaktywnym. Pierwszy typ to klienci przygotowani, posiadający podstawową wiedzę o SEO i przekazujący wybrane przez siebie słowa kluczowe. Drugi typ to klienci nie mający żadnej wiedzy na temat pozycjonowania i pozostawiający wybór właściwych fraz specjalistom SEO. Niezależnie od tego, jaki klient „trafia się” agencji, ilość słów ...

Od czego zależy wysoka pozycja strony w rankingu? (Aktualizacja)

17. marca 2017 SEO 0
Od czego zależy wysoka pozycja strony w rankingu? (Aktualizacja)
Mimo, iż pozycjonowanie stron dawno przestało być najważniejszym działaniem agencji SEO (agencje zajmują się także kampaniami AdWords, prowadzeniem firmowych blogów czy kanałów w social mediach), nadal pełni bardzo ważną rolę i przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a w efekcie do rozwoju internetowego biznesu. Wysoka pozycja strony w rankingu Google zależy od wielu czynników ...

Pozycjonowanie strony – korzyści dla biznesu

07. marca 2017 Marketing, SEO 0
Pozycjonowanie strony – korzyści dla biznesu
Pozycjonowanie strony i błędne opinie dotyczące SEO były już tematem artykułu na blogu. Wynika z niego, że terminy SEO i pozycjonowanie często są mylone, dlatego prowadząc biznes w sieci warto zastanowić się nad zatrudnieniem specjalistów. Dobrze wybrana agencja SEO przyczyni się do zajmowania przez witrynę wysokich pozycji w wyszukiwarce, co z kolei stanowi niemałe korzyści ...

SeoStation jako wsparcie dla agencji SEO

02. marca 2017 SEO 0
SeoStation jako wsparcie dla agencji SEO
Czym jest SeoStation? SeoStation jest narzędziem stworzonym z myślą o agencjach i specjalistach SEO. Z założenia ma pomagać w monitorowaniu pracy SEOwców – pokazywać efekty pozycjonowania witryn; informować o wszelkich zmianach w rankingu, backlinkach i uzyskanym ruchu. Oprócz tego narzędzie ma ułatwiać współpracę z klientem, dzięki istnieniu rozliczeń i raportów, które można udostępniać klientom poprzez ...

Blogowanie i jego wpływ na sprzedaż

28. lutego 2017 Marketing, SEO 0
Blogowanie i jego wpływ na sprzedaż
Blogowanie w łatwy sposób pomaga wygenerować ruchu na stronie i jest doskonałym narzędziem w rękach specjalistów SEO. Regularne prowadzenie bloga może pomóc każdemu biznesowi w sieci w zwiększeniu jego sprzedaży. W jaki sposób blogowanie wpływa na sprzedaż? Prowadzenie bloga to tworzenie podstron do strony głównej serwisu. Większa liczba podstron, z których użytkownik dociera do witryny ...